عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر پس از بارندگی های اخیر

عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر پس از بارندگی های اخیر

به همت واحد عمران شهرداری نی ریز عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر پس از بارندگی های اخیر شروع شده و تا انتهای تابستان امسال ادامه خواهد داشت در این پروژه به میزان هشتصد تن آسفالت برای لکه گیری خیابان های شهر استفاده خواهد شد.

در این طرح بیش از هفت هزار متر مربع آسفالت خیابان ها و کوچه های سطح شهر ترمیم خواهد شد. شهروندان عزیز می توانند با تماس تلفنی یا استفاده از سامانه ی 137 شهرداری نی ریز مناطق مورد نظر خود برای عملیات لکه گیری را ثبت و درخواست نمایند.

رفع خرابی ناشی از حفاری های انجام شده توسط ادارت مختلف و جلوگیری از گسترش تخریب لایه روسازی آسفالت از اهداف این عملیات است. با توجه به گستردگی زیاد معابر سطح شهر ونیاز به رفع ایرادات، ترمیم و روکش آسفالت طبق اولویت بندی انجام خواهد پذیرفت.
۲۱ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۱۳
Loading

نظرات بینندگان

m
0
0
1

از زمان ریاست احمدینژاد ، مانند دیگر مفاسد، بودجه شهرداریها توسط جناح وی با شیوه های مختلف تصرف میشود و عملا هیچ کاری در جهت بهبود شهرها صورت نمیگیرد. خرابی معابر علاوه بر ایجاد حادثه، موجب خسارات فراوان به خودروها و پر کردن جیب قطعه سازان وابسته به قدرت میشود. صرفنظر از گرانی خودرو، گرانی قطعات و هزینه تعمیر ان به معضل فزاینده خانواده ها تبدیل شده. انها که نگران حجاب اند، چشم بصیرت و وجدان را بروی فجایع بیشمار اقتصادی و اجتماعی و امنیتی و قضایی و ظلمهای بیشمار بسته اند.


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید