• همکاری با مسئولین مربوطه در تهیه طرح های حفاظتی
  • مراجعه به سازمانهای از پیش تعیین شده برای همکاری در تهیه طرحها و راهنمایی های لازم
  • تشکیل پرونده طرح های حفاظت پرسنلی و نگهداری آنها
  • بازدید و بررسی نقاط حساس و غیرحساس شهرداری و تهیه اطلاعات لازم برای تهیه طرحهای حفاظتی
  • کنترل ورود و خروج کارکنان
  • راهنمایی ارباب رجوع
  • کنترل ورود و خروج ارباب رجوع
  • صدور برگه ملاقات ارباب رجوع با همکاران
  • برآورد امکانات وسایل حفاظتی مورد نیاز مراکز و تاسیسات شهرداری با هماهنگی واحدهای ذیربط و اقدام به پیش بینی وتامین بودجه مورد نیاز
  • تهیه گزارش از وضعیت حفاظتی تاسیسات و تجهیزات به مقام مافوق
  • انجام سایر امور محوله طبق دستور مافوق