دیدار شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نی ریز با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان نی ریز

دیدار شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نی ریز با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان نی ریز
به مناسبت هفتم تیر ماه سالروز شهادت استاد شهید دکتر بهشتی و یاران ایشان که با عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری گردیده است، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نی ریز به همراه شهردار، معاون خدمات شهری و مسئول واحد حقوقی شهرداری با غنفر نژاد رئیس دادگستری و شهسوار دادستان شهرستان نی ریز دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست صمیمی، ضمن پاسداشت مقام شامخ شهید والا مقام شهید دکتر بهشتی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر نی ریز، از اقدامات و تلاشهای دادگستری و دادسرای شهرستان نی ریز در راستای پیشگیری از جرم، فعالیت های عرصه فرهنگی و مذهبی و بسط و گسترش عدالت تقدیر و تشکر شد.

رئیس دادگستری و دادستان نی ریز نیز، با تاکید بر اهمیت جایگاه شهرداری و شورای اسلامی شهر، بر تداوم همکاری و همراهی دستگاه قضا شهرستان با این نهادهای خدمت رسان و مردمی تاکید نمودند.

لازم به ذکر است شهرداری و دستگاه قضا شهرستان در مصادیق متعددی همچون: کمیسیون موضوع ماده 100 و 77 قانون شهرداری ها، پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات ساختمانی، سد معبر، بهداشت محیط، تکدی گری و... با یکدیگر همکاری سازمانی تنگاتنگی دارند.

شایان ذکر است در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، به پاس همکاری های شهرداری نی ریز با دادگستری، لوح یادبودی از سوی دکتر حسین غضنفر نژاد رئیس دستگاه قضا شهرستان به مهندس حامد فرغت شهردار نی ریز اهدا گردید.
۸ تیر ۱۴۰۱ ۰۸:۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید