شروع عملیات احداث ایستگاه دوم آتش نشانی نی ریز

شروع عملیات احداث ایستگاه دوم آتش نشانی نی ریز
شهردار نی ریز با اشاره به شروع عملیات احداث ایستگاه دوم آتش نشانی در این شهر گفت: این ایستگاه در قسمت شرقی(بلوار نصر) در حال احداث می باشد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری نی ریز،مهندس فرغت، شهردار نی ریز ، با اعلام این خبر اظهار داشت: از چند روز گذشته عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی دوم در  شهر نی ریز آغاز  شده است.
ایشان افزود: این ایستگاه آتش نشانی در زمینی به مساحت 550 متر مربع شامل آشیانه و اتاق استراحت پرسنل در دست احداث است که امیدواریم در آینده نزدیک آماده بهره برداری شود.
مهندس فرغت شهردار نی ربز، اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه را بالغ بر صد وپنجاه میلیون تومان عنوان کرد و اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه از محل اعتبارات منابع داخلی شهرداری پیش بینی شده است.
مهندس فرغت  شهردار نی ریز مهمترین هدف از احداث ایستگاه دوم آتش نشانی را پوشش منطقه شرقی شهر نی ریز و مناطق الحاقی شهر  برشمرد.
وی گفت: باتوجه به اینکه ایستگاه آتش نشانی موجود در جنوب شهر(بلوار استقلال )  قرار گرفته است و رسیدگی آن به محل وقوع حوادث  در مناطق شرقی و حاشیه ای شهر برای اطفاء حریق با توجه به وضعیت ترافیکی و بعد مسافت  در اسرع زمان ممکن نیست؛ با بهره برداری از ایستگاه دوم آتش نشانی مناطق مذکور زیر پوشش این ایستگاه قرار گرفته و رسیدن نیروهای اتش نشانی به محل وقوع حوادث احتمالی در شرق و محلات حاشیه ای شهر را به حداقل زمان ممکن می رساند.
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ۲۰:۳۶

نظرات بینندگان

ناشناس
5
0
2

سپاس


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید