اصلاح طرح هندسی و نصب چراغ فرمان راهنمایی در محل تقاطع بولوار شهید سلیمانی و خیابان بسیج

اصلاح طرح هندسی و نصب چراغ فرمان راهنمایی در محل تقاطع بولوار شهید سلیمانی و خیابان بسیج

 

با همکاری واحدهای عمران، تأسیسات، فضای سبز و  سازمان حمل و نقل همگانی معاونت خدمات شهری شهرداری نی ریز در راستای روان سازی ترافیک، افزایش ایمنی عابرین سواره و پیاده و همچنین بهبود شرایط رفت و آمد در یکی از نقاط پر تردد شهر، عملیات اصلاح طرح هندسی و نصب چراغ فرمان راهنمایی در محل تقاطع‌  بولوار شهید سلیمانی و خیابان بسیج (مقابل ساختمان دادگستری شهرستان نی ریز) انجام شد.

در اجرای این پروژه علاوه بر اصلاح طرح هندسی جزیره میانی (رفیوژ) بولوار شهید سلیمانی و اجرای جداکننده های بتنی در خیابان بسیج، تعداد 24 چراغ راهنمایی در قالب 4 دکل و یک تابلوی فرمان 4 زمانه نصب شده است. با اجرای این طرح عبور از مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال بولوار شهید سلیمانی و نیز گردش به چپ در بولوار شهید سلیمانی و خیابان بسیج در بازه های زمانی جداگانه برنامه ریزی شده و باعث ایجاد نظم در رفت و آمد خودروهای عبوری خواهد شد.

همچنین با نیت بهبود وضعیت ترافیک خیابان ولی عصر(عج) و جلوگیری از بی نظمی در عبور عابرین سواره حدفاصل چهار راه جانبازان و میدان ۱۵ خرداد، راستگرد چهار راه جانبازان به چراغ فرمان راهنمایی مجهز شده است و رانندگانی که قصد خروج از خیابان جانبازان و حرکت به سمت میدان ۱۵ خرداد را دارند می بایست با توجه به وضعیت این چراغ راهنمایی از راستگرد چهار راه جانبازان عبور نمایند.

۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۵۴
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید