با تلاش واحد تاسیسات شهرداری نی ریز برج نوری 15 متری در میدان ولایت نصب شد

با تلاش واحد تاسیسات شهرداری نی ریز برج نوری 15 متری در میدان ولایت نصب شد

 

در راستای ارتقا روشنایی و ایمنی عابران سواره و پیاده در  ورودی شمال شرق شهر نی ریز، یک دستگاه برج نوری مکانیزه  15 متری با تلاش واحد تاسیسات شهرداری نی ریز در میدان بزرگ ولایت نصب شد. پیش از این نیز دو دستگاه برج نوری مشابه در تقاطع بولوار های ولایت و نصر  و همچنین در تقاطع بولوار شهید سلیمانی وخیابان شهید صدوقی توسط شهرداری نصب شده بود.

برج‌های نوری نصب شده مجهز به سیستم روشنایی ( SMDکم مصرف) هستند که این انتخاب با هدف استفاده از فناوری‌های جدید و کاهش مصرف انرژی صورت پذیرفته است. پخش نور گسترده و یکنواخت بدون خیرگی رانندگان به دلیل ارتفاع زیاد برج ها، برخورداری از گیربکس  و سیستم مکانیزه فرود و صعود سبد پروژکتور و عدم نیاز به استفاده از جرثقیل در هنگام تعمیرات از ویژگی های این برج های نوری است.


ساخت  میدان و بهسازی ورودی شمال شرق نی ریز که طی چند ماه اخیر به همت واحد عمران شهرداری نی ریز صورت پذیرفته است، مستقیماً در بهبود شرایط سکونت ساکنین محترم مسکن مهر، تعاونی های فرهنگیان، تعاونی تلاشگران کمیته امداد و سایر آپارتمان های موجود تاثیر داشته و در ادامه ی اقدامات اصلاحی چند سال اخیر شهرداری در این منطقه است.

۲۰ آبان ۱۴۰۲ ۰۸:۵۷
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید