دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با مدیر و معاونین آموزش و پرورش نی‌ ریز

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با مدیر و معاونین آموزش و پرورش نی‌ ریز
شامگاه دوشنبه دوم خرداد ماه نشست صمیمی بین شورای اسلامی شهر و شهردار با مدیر و معاونین آموزش پرورش در قالب شورای آموزش و پرورش شهرستان در سالن جلسات ساختمان شماره ۲ شورای شهر نی ‌ریز برگزار گردید.

در این نشست مدیریت آموزش و پرورش پس از قدر دانی از شورا و شهرداری بابت تشکیل این جلسه، خواستار آبرسانی به اردوگاه فرهنگیان و همچنین همکاری شهرداری در تغییر کاربری برخی اراضی متعلق به آن اداره شد.

حامد فرغت شهردار نی ریز نیز در پاسخ به درخواست آموزش و پرورش افزود‌: در حال طی کردن روند اداری برای عقد قرارداد با آموزش و پرورش هستیم تا بتوانیم بصورت قانونی آب مازاد بر نیاز فضای سبز شهر را به آموزش و پرورش بفروشیم تا درختان این اردوگاه در معرض نابودی قرار نگیرد.

در ادامه اعضای شورای شهر نی ریز ضمن قدردانی از زحمات فرهنگیان، قول همکاری و مساعدت شورا و شهرداری نی ریز با مدیریت آموزش و پرورش در خصوص تغییر کاربری اراضی مورد نظر و پیگیری موضوع آبرسانی به اردوگاه فرهنگیان را دادند.
گفتنی است در خلال این جلسه لوح تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس به پاس زحمات شهردار نی ریز در خدمت رسانی به جامعه فرهنگیان به مهندس فرغت تقدیم شد.
۴ خرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید