بهسازی بلوار شهید زردشت

بهسازی بلوار شهید زردشت

بهسازی بولوار شهید جمشید زردشت توسط واحد عمران شهرداری نی ریز شروع شده است پس از پایان مدت زمان آزمایشی اصلاح طرح هندسی تقاطع بولوار شهید زردشت و خیابان شهید مدرس که سال گذشته در شورای ترافیک شهرستان تصویب شده بود اجرای جزیره میانی این بولوار با استفاده از فاخرترین مصالح ممکن از روزهای پایانی اردیبهشت ماه شروع شده است.

بولوار شهید جمشید زردشت یکی از قدیمی ترین بولوار های شهر نی ریز است که به دلیل قدمت و سن زیاد، تک لبه های بتنی این بولوار عمدتاً تخریب شده و غیر قابل تعمیر هستند، برای بهسازی این خیابان پس از حذف تک لبه های بتنی از تک لبه های سنگی که با بهترین کیفیت ممکن از معادن سنگ چینی نی ریز خریداری شده است استفاده خواهد شد.

این پروژه با اولویت تقاطع بولوار شهید زردشت و خیابان شهید مدرس شروع شده و در تمام طول بولوار شهید زردشت تا تقاطع خیابان اهر(فداییان اسلام) به طول بیش از دو هزار متر ادامه خواهد داشت. بیش بینی می شود اجرای این پروژه نزدیک به 3 ماه زمان خواهد برد. برای اجرای این طرح مبلغی بیش از 9 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی سال 1401 شهرداری نی ریز هزینه خواهد شد.

استفاده از تک لبه های فاخر سنگی به جای قطعات بتنی علاوه بر دوام بیشتر باعث ایجاد زیبایی چشمگیر در نمای ظاهری این خیابان خواهد شد و معرف محصول منحصر به فرد معادن و کارخانجات سنگبری نی ریز است، با توجه به سنگفرش خیابان مسجد جامع کبیر، بهسازی این محور طولانی تا تقاطع بولوار شهید مدرس شرایطی متناسب با تاریخ و فرهنگ نی ریز را فراهم خواهد کرد.
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۸:۱۹
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید