پیام شهردار نی ریز به شهروندان به مناسبت شروع دوره ششم شورای اسلامی شهر

پیام شهردار نی ریز به شهروندان به مناسبت شروع دوره ششم شورای اسلامی شهر
با نام و یاد خداوند
سلام به همه همشهریان عزیزم
شهر فضای تعامل و تفاهم افراد با روحیات، تفکرات، احساسات و توانمندی های گوناگون است. شهر متعلق به همه شهروندان است. شهر را نه شهردار و شهرداری که شهروندان شکل می دهند، رونق می دهند و می سازند. آبادانی شهر مدیون و مستلزم تلاش همه شهروندان است.
خداوند بزرگ را سپاسگزارم که من، این بنده کوچک خود را مفتخر به خدمتگزاری به همشهریان صبور، کم توقع و فهیم نی ریزی ام نمود. خداوند بزرگ را سپاسگزارم که فرصت دوباره خدمت به زادگاهم را به من ارزانی داشت.
سنگینی بار این مسئولیت بیش از آنکه به گستردگی وظایف شهردار مربوط باشد، رشته در وسعت تاریخی نی ریز دارد.
نی ریز، آن کارگاه اسلحه سازی دولت هخامنشی، با آسمان صاف صبحگاهان از پس نرمه ی باران شبانه اش، با هوای گرگ و میش و خنک سحرگاهان و خاموشی و سکوت مرموز کوچه باغ هایش، با بوی نم دیوارهای گاهگلی و عطر درختان خیس خورده ی انارش، با زلالی آب کاریزهای شادابی بخشش، با دکان های رنگرزی و آهنگری و چاقوسازی اش، با آهنگ رها شده ی تکبیر مکبر از آسمان سحرگاه مناره مسجد جامع کبیرش، با آفتاب بالا آمده از بیخ شانه کاروانسرای روح انگیزش، با همهه صدای پچ و پچ مردان و زنان در میانه عطر به هم پیچیده دکان های بازار ملکی دوزانش، با آبروی نگاشته شده در نسخ میرزا احمدش و با روح بلند سبکبالان گردان همیشه سرافراز کمیلش.
امید که پرهیزگاران، فرهیختگان، اندیشمندان، بزرگان و همه آنان که دل در گرو این مرز و بوم دارند، من و همکارانم را در خدمت رسانی در خور شأن شهروندان یاری دهند.
شهروندانی که شهری می خواهند همسنگ و همتراز پیشینه فاخر و ظرفیت های گسترده امروز شهرشان.
شهروندانی که شهری می خواهند زیباتر، پاکیزه تر، سبزتر، آرام تر و در یک کلام آبادتر از آنچه که هست.
شهروندانی که به حق، خواستار حاکمیت قانون و قانونگرایی در مدیریت شهرشان بوده و هستند. شهروندانی که خواستار استمرار شفافیت حداکثری عملکرد نهادهای مسئول و به ویژه شهرداری شهرشان هستند.
من سنگینی بار این مطالبات و این اعتماد و این فرصت پیش آمده را احساس می کنم، و همچون چهار سال پیش در پیشگاه خداوند متعال متعهد می گردم که در زمان حضورم، در شهرداری جایی و فرصتی برای سیاسی کاری و تقدم منافع شخصی و گروهی بر مصالح عمومی وجود نخواهد داشت.
زمان بی هیچ توقفی در گذر است.بر من واضح و روشن است که نه چندان دیر و نه چندان دور موعد رفتن نیز فراخواهد رسید.
بارالها! یاریم کن تا در فرصت اندک پیش رو بندۀ مخلصی برای تو و خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشم.
حامد فرغت
شهردار نی ریز
۱۶ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید