آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات عمرانی مجتمع بزرگ ورزشی و فولاد غدیر

آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات عمرانی مجتمع بزرگ ورزشی و فولاد غدیر
آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات عمرانی مجتمع ورزشی، فرهنگی و آموزشی فولاد غدیر بوستان آزادی نی ریز در قالب قراداد جامع سرمایه گذاری بین شهرداری نی ریز و مجتمع فولاد غدیر انجام شد.

با حضور مدیرکل دفتر شهری و شوراهای اسلامی استانداری فارس، نماینده مردم شهرستان های نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان، رییس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر نی ریز، مدیران و پرسنل شهرداری و مجمتع فولاد، آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات عمرانی مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی و آموزشی فولاد غدیر بوستان آزادی شهر نی ریز با اعتباری بالغ بر هفتصد میلیارد ریال در قالب قرارداد B.O.L.T بین شهرداری نی ریز و مجتمع فولاد غدیر نی ریز و با استفاده از ظرفیت های مندرج در قانون مالیات بر ارزش افزوده و شیوه نامه ی سرمایه گذاری شهرداری ها انجام شد.

این مجتمع بزرگ در زمینی به مساحت هشتاد و پنج هزار متر مربع و مشمتمل بر یک سالن ورزشی دو هزار نفره، دریاچه مصنوعی، استخر سرپوشیده با ظرفیت سیصد نفر تماشاچی، سالن آمفی تئاتر به ظرفیت هشتصد نفر، سالن بدنسازی، اقامتگاه و مهمانسرا، پیاده راه سلامت و تعداد زبادی زمین ورزشی روباز در بوستان آزادی شهر نی ریز ساخته خواهد شد.

این پروژه با اعتباری بالغ بر هفتصد میلیارد ریال که از محل تبصره دو ماده سی و هشت قانون مالیات بر ارزش افزوده تامین خواهد شد با همکاری مجتمع فولاد غدیر نی ریز و شهرداری نی ریز در دو فاز یکساله و پنج ساله به بهره برداری خواهد رسید.

علی رغم وجود محدودیت های کرونایی و برگزاری مراسم در فضای باز، این آیین رسمی در بالاترین سطح کیفیت و با حضور جمعی از بزرگان سیاسی و اجتماعی شهر نی ریز در اولین روز فصل زمستان برگزار شد.

شهردار نی ریز طی سخنانی در این مراسم ضمن تقدیر از همه ی افراد و گروه ها و سازمان هایی که به شهرداری و فولاد برای اجرای این پروژه همکاری کرده اند با اشاره به روز برگزاری مراسم در اولین روز فصل زمستان و آغاز حرکت زمین به سمت نور و روشنایی و گرمی و خیر، این پروژه را سرآغازی برای پیشرفت شهر و بهبود کیفیت زندگی شهروندان دانست.

۴ دی ۱۳۹۹ ۱۷:۵۹
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید