فاز دوم بوستان SPR با مساحتی بیش از 7 هزار مترمربع توسط شهرداری نی ریز آغاز شد

فاز دوم بوستان  SPR با مساحتی بیش از 7 هزار مترمربع توسط شهرداری نی ریز آغاز شد
 
فاز دوم بوستان  SPR با مساحتی بیش از 7 هزار مترمربع توسط شهرداری نی ریز آغاز شد
پس از تکمیل عملیات عمرانی فاز اول بوستان بزرگ SPR عملیات اجرایی فاز دوم این بوستان توسط واحد عمران شهرداری نی ریز آغاز شده است. بوستان بزرگ SPR  در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع در اراضی پیرامونی قلعه تاریخ SPR ساخته خواهد شد.
بوستان SPR به مساحت بیش از 15 هزار متر مربع در اراضی پیرامونی این قلعه تاریخی در آخرین طرح تفصیلی شهر نی ریز تثبیت شده است. تا سال 1396 این قلعه تاریخی به دلیل بی توجهی به صورت نیمه مخروبه به حال خود رها شده بود که توسط شهرداری نی ریز مرمت شد و از نابودی کامل نجات یافت.
با توجه به سرانه ی بسیار کم و ناکافی فضای سبز منطقه مسکن مهر،  که در سال های قبل در شمال شرق نی ریز ساخته شده است، احداث و بهره برداری از این بوستان عمومی  می تواند تا حدود زیادی این نقیصه را جبران نماید. جمعیت فعلی ساکنین این منطقه بیش از پنج هزار نفر تخمین زده می شود.
با توجه به افزایش قیمت انواع مصالح، در صورت تامین اعتبار کافی پیش بینی می شود فاز دوم این پروژه تا پایان سال 1401 تکمیل شود و در غیر اینصورت ادامه پروژه و تکمیل این بوستان عمومی می بایست در سال مالی بعد ادامه یابد. عملیات روشنایی و چمن کاری فاز اول این بوستان تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.
۲۳ دی ۱۴۰۱ ۲۱:۱۷
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید