یک دستگاه بیل مکانیکی 5میلیارد تومانی هدیه ی دیگری از شهرداری نی ریز به شهروندان

یک دستگاه بیل مکانیکی 5میلیارد تومانی هدیه ی دیگری از شهرداری نی ریز به شهروندان
 
با پیگیری های دامنه دار فرماندار و شهردار نی ریز یک دستگاه بیل مکانیکی سری 220 به ارزش ریالی قریب به پنجاه میلیارد ریال به ناوگان ماشین آلات عمرانی و خدماتی شهرداری نی ریز اضافه گردید. بیل مکانیکی مذکور به ظرفیت 22 تن و از تولیدات با کیفیت یک شرکت دانش بنیان ایرانی است.
فرماندار نی ریز در این خصوص به واحد روابط عمومی شهرداری نی ریز گفت: دوران طلایی نی ریز با فعایت و پویایی شهرداری در زمینه های مختلف محقق خواهد شد و الحمدلله در 10 ماه اخیر اقدامات بسیار خوبی در این خصوص اتفاق افتاده و همچنان ادامه خواهد داشت. وی با اشاره به ریل گذاری های انجام شده گفت مردم عزیز منتظر خبرهای بسیار خوبی در زمینه ایجاد درآمدهای پایدار شهردرای باشند. 
شهردار نی ریز ضمن سپاسگزاری از مدیران ارشد استانداری به ویژه دفتر امور شهری استانداری فارس اعلام کرد که بیل مکانیکی جدید شهرداری نی ریز با تلاش واحد ماشین آلات امروز از محل کارخانه تولیدی در تهران بارگیری شده و به سمت نی ریز در حال حرکت است. شایان ذکر است ارزش ریالی خودروهای خریداری شده در 10 ماهه ابتدایی سال جاری معادل بیش از 8 میلیارد تومان است.
این دستگاه، دهمین خودروی سرمایه ای شهرداری نی ریز است که در طول دوران مدیریت فعلی  به ناوگان ماشین آلات شهرداری اضافه می گردد. یک دستگاه لودر، سه دستگاه کامیون کمپرسی، دو دستگاه خودری سواری، دو دستگاه خودروی پیکاپ مدیریت بحران، یک دستگاه خودروی آتش نشانی از جمله اموال سرمایه ای است که در 5 سال اخیر به واحد ماشین آلات شهرداری اضافه شده است. با ورود این بیل مکانیکی چرخ زنجیری توان شهرداری در پروژه های عمرانی به ویژه عملیات خاکبرداری و خاکریزی افزایش چشمگیری خواهد یافت.
۱۴ دی ۱۴۰۱ ۱۹:۴۶
Loading

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید